Kompenzálja a Wizz Air a frankfurti reptéren maradt utasokat

Még múlt héten írtunk róla, hogy a Wizz Air 50 embert hagyott a frankfurti repülőtéren, miután kisebb gépet küldtek a kelleténél – a 232 férőhelyes gép helyett olyan jött, ami csak 180 ember tudott elszállítani.


Az utasok órákat vártak bizonytalanságban, sokáig nem kommunikáltak velük, nem kaptak hivatalos papírt arról, hogy nem szállhattak fel. Többen arra panaszkodtak, hogy egy palack vizet sem ajánlottak fel a reptéren veszteglőknek. Az ügyben a Miniszterelnökség is megszólalt, és fogyasztóvédelmi vizsgálatot helyezett kilátásba.

Most a Turizmus.com-nak adott interjúban Váradi József vezérigazgató elmondta, hogy őszintén sajnálják az esetet, és leszűrik a tanulságokat. Bár előbb azt mondta, hogy az utasokat mindenképpen kompenzálják, később kicsit árnyalta a dolgot: „Az utasok kárát pedig igyekszünk enyhíteni, amennyire lehet.”

A légitársaság az egyik érintett utasnak küldött leveléből kiderül, hogy ez a következőt jelenti:


  1. 250 euró kártérítés;
  2. a késés miatt fellépő hotel- vagy ételköltségeket megtérítik nyugta ellenében


Majd Váradi arról beszélt, hogy egyedi esetről van szó, valamint hogy a járatokat érintő problémákért nem a Wizz Air az egyedüli felelős, mivel szerinte leromlott az infrastrukturális kiszolgálás, és a légi irányítás túlterhelt.

forrás: index.hu
Close Menu