Valentin nap előtt többet költenek az interneten is egy elemzés szerint

Az idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttek az érdeklődők az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek.

   

A piacvezető Bónusz Brigád vásárlói ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek például a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek.
   
Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint.
   
A társaság elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin-nap előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.
   
A GKI Digital korábbi adatai szerint a teljes piacon az aktív online vásárlók száma több mint 3,2 millió volt tavaly, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak az interneten. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta mintegy 1000 alkalommal, miközben az oldalon mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok között.

A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.

MTI

Close Menu