A Cyberg részesedésszerzést tervez a Coffeeshop Companyban




A Cyberg Corp. Nyrt. részesedést kíván szerezni az osztrák székhelyű Coffeeshop Company franchise kávézóláncban - tette közzé a Cyberg Corp. szerdán a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.

 
A közleményben ismertetik: a két társaság kétoldalú szándéknyilatkozatot írt alá, amelynek értelmében a Cyberg üzletrészt tervez vásárolni a Coffeeshop Companyban, amely korábban megkötött szerződése értelmében a világon elsőként bevezeti a Coffee For Free koncepciót, és a Cyberg által fejlesztett 3F Anywhere mesterséges intelligencia alapú digitális platformot.
 
A Coffeeshop Company jelenleg 21 országban - Európán túl Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában - 203 egységgel rendelkezik. A több mint 20 éve alapított kávézólánc fejlesztési terve alapján 2024-re sok száz egységben válhatnak elérhetővé a Cyberg digitális szolgáltatásai, ami jelentős mértékben növeli a 3FA platform felhasználói bázisát, és építi a "Clean Data" koncepciót.
 
A Coffeeshop Company márka Magyarországon 12 - Budapesten 4, Vecsésen, Szombathelyen, Szolnokon, Siófokon, Miskolcon, Keszthelyen, Dunakeszin, Debrecenben pedig egy-egy - egységgel van jelen.
 
A CyBERG Corp Nyrt. a digitális közösségi étteremlánc, a KAJAHU rendszergasztronómiai franchise tulajdonosa és fejlesztője. A Cyberg Corp. Kereskedelmi, Szolgáltató és Vendéglátó Nyrt. 100 forint névértékű törzsrészvényeit 2018. október 19-én vezették be a BÉT középvállalatok számára létrehozott Xtend piacára, a bevezetési ár 1800 forint volt.

A cég 2018-ban 198,8 millió forint árbevétel mellett 78,2 millió forint adózott veszteséget könyvelt el, 2019 első felében pedig 100,7 millió forint nettó árbevétel mellett 108,6 millió forint adózott veszteséget.

MTI
Close Menu